תפריט ראשי

טאי צ'י קונג

שיטה קלה לתרגול שבבסיסה 27 מסלולי אנרגיית צ'י – תרגולים במדיקל צ'י קונג, תרגילי נשימה, מדיטציות, אסטרטגיות לתיעול האנרגיה, ומסלול ישיר לזרימת האושר. תלמדו את סודות השיטה תוך תרגול פיזי, מנטלי, ריגשי ורוחני.

הטאי צ'י קונג הינה מתודולוגיה לפיתוח והתמזגות של סגנונות מקוריים של טאי צ'י ו צ'י קונג מדיקל צ'י קונג בשילוב עם  סגנון השינג אי צ'ואן, אשר למד מהרופא הסיני, גרנד מאסטר המנוח, סיפו קני גונג. זהו תהליך של הטמעת מסלולי אנרגיה,  עליהם חוזרים באופן קבוע כדי לחולל שינוי פיזיולוגי, פסיכו-פיזי וביוכימי בגוף.

האגדה מספרת כי לפני אלפי שנים, הבחינו אנשים שחיו בסין העתיקה, בסמוך לנהר היאנג-צה, כי לאחר תרגול תנועה מעגלית, השרירים והמפרקים מתחממים וכתוצאה מכך נעלמו תסמינים של חולי ודלקות פרקים.

הספר הראשון שתיאר תרגול זה כצ'י קונג נכתב כ- 700 שנה לפני הספירה ושמו "ספר הרפואה הפנימית של הקיסר הצהוב". הספר תאר תרגילי נשימה ותנועה המלווים בדמיון מודרך, שסייעו לאנשים לשמור על בריאותם.

השיטה טאי צ'י קונג, מבוססת על עקרונות עתיקים אלה, וכוללת סדרות של תנועות איכותיות, מחוללי זרימה אנרגטית אותן ניתן לתרגל בעמידה בהליכה ובישיבה.  דרך השיטה ניתן להתחבר לתדר המאסטר הפנימי.

טאי צ'י קונג נוצרה מפיתוח והתמזגות של סגנונות מקוריים כשינג אי, טאי צ'י, פה קואה ומדיקל צ'י קונג עם מדיטציה, מיינדפולנס ותרגילי נשימה מודעת. זהו תהליך של הטמעת מסלולי אנרגיה,  עליהם חוזרים באופן קבוע כדי לחולל שינוי פיזיולוגי, פסיכו-פיזי וביוכימי בגוף.

הטאי צ'י קונג היא דרך חיים אשר באמצעותה אתם הופכים את גופכם למכונה, שיודעת לייצר ולתת אנרגיה טובה ונמרצת כך שתרגישו צעירים, בריאים וחזקים.

התרגילים העתיקים מותאמים לימינו אנו, לתרבות המערבית ולמפגש של מזרח ומערב. במהלך האימון תכירו טכניקות של אומנויות לחימה משולבות בטכניקות ריפוי, נשימה מודעת עצמית גבוהה ומדיטציה בתנועה.

ההתמדה בתרגול השיטה תאפשר לכם להיות מדויקים יותר, נמרצים, ולחוש צעירים ובעלי אופק ברור, וכמובן להאריך את תוחלת החיים. זוהי תכנית היסוד לחיים טובים בתנועה, לעשורים הבאים של חייכם.

שיעורים לדוגמא בזום