תפריט ראשי

מדיקל צ'י קונג ישראל

אמנות הריפוי ושיקום בתנועה

מדיקל צ'י קונג ישראל

מדיקל צ'י קונג ישראל הנו בית ספר להכשרת מדריכי צ'י קונג וטאי צ'י צ'ואן הגדול בישראל, משנת 2014 אנו מקיימים קורסים להכשרת מדריכי צ'י קונג בפריסה ארצית בטבעון, פרדס חנה, בתל אביב, הרצליה, ירושלים, וצוקים. כמו כן יש אפשרות ללימודי צ'י קונג אונליין. בית הספר פועל תחת ארגון הגג של המכללה הישראלית לאומנויות פנימיות. על מנת להציב סטנדרטים בינלאומיים ולאגד את תחום לימודי הצ'י קונג, טאי צ'י ולימודי ניי גונג מדיטציות מעולם הצ'י קונג.

מדיקל צ'י קונג ישראל הנו בית ספר להכשרת מדריכי צ'י קונג וטאי צ'י צ'ואן הגדול בישראל, משנת 2014 אנו מקיימים קורסים להכשרת מדריכי צ'י קונג בפריסה ארצית בטבעון, פרדס חנה, בתל אביב, הרצליה, ירושלים, וצוקים. כמו כן יש אפשרות ללימודי צ'י קונג אונליין. בית הספר פועל תחת ארגון הגג של המכללה הישראלית לאומנויות פנימיות. על מנת להציב סטנדרטים בינלאומיים ולאגד את תחום לימודי הצ'י קונג, טאי צ'י ולימודי ניי גונג מדיטציות מעולם הצ'י קונג.

קורס צ'י קונג | קורס טאי צ'י | מדיטציות מעולם הצ'י קונג

מלבד קורס הכשרת מדריכי צ'י קונג רפואי בסיסי ישנן קבוצות תרגול למתקדמים בהן נלמדות הסדרות הגבוהות הן בתחום הצ'י קונג הרפואי וגם צ'י קונג מותאם לאמנויות לחימה.בוגרי קורס מדריכי צ'י קונג יכולים לבחור בלימודי המשך בתחום הצ'י קונג הרפואי  להצטרף לסדנאות מיקוד להכשרת מטפלים של צ'י קונג רפואי. או להמשיך את הקורס הכשרת מורים לטאי צ'י צ'ואן יאנג סטייל עם אפשרות לגשת למבחן הסמכה בתום שנתיים לימודים נוספות של מדריכי טאי צ'י.

האתר הוקם ע"י אמיר פרלמן מייסד מדיקל צ'י קונג ישראל ובו תוכלו למצוא מידע רב, חומרי העשרה וסרטוני וידאו שיסייעו לכם בתרגול ובלימוד בין אם אתם לומדים במסגרת קורס הכשרת מדריכים או מתרגלים לשם בריאות. כמו כן אנו מקיימים משנה״ל 2020-21 קורס מדריכי צ׳י קונג אונליין. החל משנה״ל 2022-23 הושק מסלול לימודים רב שנתי להכשרת מורים לצ'י קונג וטאי צ'י.
הצופה מן הצד שחדש לו הנושא בוודאי שואל: אז מה זה צ'י קונג טיפולי?  מה זה טאי צ'י? למה כדאי לתרגל? מסתבר שמיליארד סינים אינם טועים. צ'י קונג הוא למעשה סדרות של תנועות שנועדו כפעילות גופנית מתקנת, המשמעות המילולית היא מיומנות עבודה עם אנרגיה או מיומנות בעבודה עם ביו אנרגיה, פעילות גופנית המתקנת את הזרימה בערוצי האנרגיה המחיים כל תא בגופנו.

חכמת הרפואה הסינית האנרגטית בת אלפי השנים נלמדת דרך סדרות אותן ניתן לתרגל בכל גיל ובכל כושר גופני כדי להיטיב או לשמר את בריאותנו. מתוך קשב לגוף ולנפש, דרך סנכרון מערכות פנימיות וחיבור נשימה ותנועה אנו לומדים את הדרך לאיזון בגוף ובנפש. ניתן לומר כי זוהי הלכה למעשה מדיטציה בתנועה המשפרת את תפקוד האיברים הפנימיים החיוניים ובו זמנית מחזקת ומגמישה את הגוף כולו, חיבור נשימה לתנועה, סנכרון של מערכות הגוף השונות ופתיחה של ערוצי האנרגיה כל אלה הן התכונות על קצה המזלג שמביאות מיליוני אנשים לדבוק בתרגול כבר למעלה משלושת אלפים שנה.דרך האתר ניתן לקבל מידע ולבצע הרשמה לקבוצות תרגול בפריסה ארצית והרשמה לקורס הכשרת מדריכי צ'י קונג, הכשרת מדריכי טאי צ'י וסדנאות למטפלים בצ'י קונג וברפואה סינית אנרגטית.

צרו איתנו קשר בטלפון

072-3385321

או מלאו את הטופס ונצור אתכם קשר

קורסים להכשרת מדריכים ומטפלים

קבוצות מתקדמות צ'י קונג וטאי צ'י

לימודי המשך המיועדים לבוגרי קורס מדריכי צ'י קונג וטאי צ'י של המכללה הישראלית לאומנויות פנימיות. כמו כן ניתנת האפשרות להצטרף לקבוצות אלו גם לבוגרים מוסמכים של תוכניות הכשרה אחרות בצ‘יקונג כגון מכללת ווינגייט, ברושים או תכניות לימודים רציניות המתקיימות בחו“ל. תלמידים שבחרו שלא להיבחן להסמכה כמדריכי צ'י קונג או טאי צ'י יכולים אף הם להרשם וללמוד אך ללא אפשרות בחינות הסמכה עד השלמת חובות קורס הכשרת מדריכים. קבוצות אלו פועלות ברחבי הארת במתקונת on going רב שנתית. 

קורס הכשרת מדריכי צ'י קונג וטאי צ'י

תוכנית לימודים רב שנתית המקיפה והמקצועית ביותר בישראל כמסלול לימודי תעודה המאפשר שתי הסמכות כמדריכי צ'י קונג בתום השנה הראשונה ומורים לטאי צ'י יאנג סטייל בתום שלוש שנות לימודים.
הלימודים מתקיימים במתכונת של מפגש בן ארבע שעות פעם בשבוע.
בנוסף יש מערכת שיעורי אונליין בהם מועברת התיאוריה, מבואות הסטוריים ועוד. תכנית לימודים יחידה בארץ ע״פ הסילבוס הנלמד במכון הבין לאומי בארה״ב ובסין.

סדנאות קרובות

סדנת ניי גונג מדיטציות מעולם הצ'י קונג – QIGONG MEDITATION

סדנת מיקוד מדיטציות בעולם הצ׳י קונג ארבעה ימי לימוד מלאים בהם נתמקד בלימוד ותרגול המיומנויות הפנימיות הנדרשות על מנת לתרגל צ׳י קונג מתקדם. את הסדנה החשובה הזו המקנה יסודות לצ'י קונג מתקדם אנו מקיימים בלב המדבר פעמיים בשנה. בפברואר ובספטמבר.

סדנת צ'י קונג לטיפול בבעיות שלד גידים ומפרקים – פברואר 2023

חמישה ימי סדנה עם אמיר פרלמן בהם נתמקד בטיפול בבעיות שלד גידים ומפרקים, עבודה עם מוט – אחד הכלים הראשונים שהיו אי פעם ברשות האדם, מאז ומעולם. המוט הארוך שימש גם לצורך רפואה ואיזון וגם ככלי יעיל להגנה עצמית המהווה בסיס ללחימה בכל כלי הנשק במסורת אמנויות הלחימה הסיניות.

חומרי העשרה

תלמידים יקרים,
בעמוד זה תמצאו חומרי העשרה לתלמידי הקורס חלקם מאת אמיר פרלמן וחלקם תורגמו מתוך ספריו של פרופסור ג'רי אלן ג'והנסון ברשות שנתנה בלעדית לאמיר פרלמן עבור תלמידי הקורס ובברכתו של המחבר.
החומרים מיועדים להעשרה ואין להעתיק, לפרסם או לעשות שימוש מסחרי בחומרים אלה ללא אישור מפורש בכתב מבעלי זכויות היוצרים.

גלריית וידאו

נגן וידאו

צ'י קונג חמשת היסודות

נגן וידאו

שמונה יחידות רקמה

נגן וידאו

סדרת חמש החיות – Wu Qin Xi

נגן וידאו

שי אר פה – מבט מהצד